Direktlänk till inlägg 11 maj 2009

Äntligen var det dax!

Av Madde & Ullis - 11 maj 2009 23:03

Efter 4 veckors LÅÅÅÅNG väntan fick vi träffa dom små underverken =)

Klockan 13 stegade vi in i Pias uterumm i Strövelstorp och möttes av en synnerligen glad liten Prima!!! Om det hade med besöket i sig eller med medhavda kakan att göra vill vi ha osagt...

Bebbarna låg och sov i sitt lilla hus när vi kom, men efter ca en halvtimme stormade alla ut på en enda gång, redo att träffa oss =)

Efter att Pia gjort en snabb intim identifiering, fick vi vars en hanne i famnen, och dagens lycka var gjord!!!!

Vet ännu inte vem av dom som kommer att bli vår lille Legolas, men det gör det samma, är stormförälskade oavsett =)

Tack Pia än en gång för ett mycket givande besök!

Massa kramar från madde och Ullis

 
 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

11 maj 2009 23:18

Välkomna till bloggvärlden. Tack för ett härligt besök och smaskig kaka. Håkan tar med sej det som blev över till jobbet i morgon. Kan avslöja att kakan var från Mormors Bager i Lund. Lite reklam gör väl inget?
Kramar

http://lagottoflickorna

 
kulan

kulan

12 maj 2009 01:40

Oj vad kul detta skall bli, att följa dels Legolas och så Stellas lillasyster Doris. Förstår att det är svårt att välja :-)
Kramar från Stellas "mormor"
kulan

http://www.sykulan.se

 
Torsten

Torsten

12 maj 2009 07:10

Å....Legolas...vilket fint namn! Lovar att jag ska lära dej ALLT jag vet...men känner mej rätt så övertygad om att det inte kommer att behövas...vi lagottos har nog en medfödd förmåga till bus! Kul att du hänger på!
Ha en underbar dag!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Stellas matte Lotta

Stellas matte Lotta

12 maj 2009 07:39

Kan förstå att ni är glada!! Kommer ihåg hur det var när vi såg Stella första gången, man gick som på moln efteråt.
Nu är det 1 vecka och 5 dagar kvar tills vi åker till Strövelstorp och tittar på de små liven, vi lääääängtar!
Kram från Lotta!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

12 maj 2009 21:00

Aha, du är en av de små Strövelstorparna som jag tittar på varje dag.
Välkommen till bloggvärlden1
Ser fram emot att följa dina äventyr.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Carola

Carola

15 maj 2009 12:32

Så sööööt han är!!
Och vackra bilder på naturen också! :-)

Jaa, nu känns det mer verkligt och att just kunna säga han/Ville istället för "den" i magen.

Trevlig helg!!

KRAM

http://www.lolaloves.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde & Ullis - 21 maj 2011 23:55

   Hej alla glada!!!! Då var det utställningsdax för 4:dje gången i mitt liv! Madde och jag fick åka själva till utställningen idag då Ullis blev iväg lurad på möhippa i morse   Jag fick frihet under ansvar medans vi väntade på våran tur   ...

Av Madde & Ullis - 12 april 2011 00:50

Hoppas att vi alla i kullen Liq/Erio 2009-04-12 får en fantastisk födelsedag!!!    För det är faktiskt våran dag from NU och ca 23 timmar frammåt     Här har ni mig när jag var plutte liten...      Mattarna blev blixt förälskade i mig d...

Av Madde & Ullis - 27 januari 2011 15:35

   Tjenixen! Äntligen händer det något kul helt i min smak     Trots den bitande kylan tog Madde med mig till St Lars området idag. Madde har nämligen haft kräksjukan    ett par dagar och Ullis har jobbat för fullt, så lilla jag har snällt fått...

Av Madde & Ullis - 22 januari 2011 16:56

   Hej! Tänkte bara uppdatera er på vad som hänt/händer i mitt liv! Ni måtte ju ha trott att jag gått och dött i den smällkalla vinter...     För vinter har det sannerligen varit, även i vår del av landet.     Vackert och fant...

Av Madde & Ullis - 13 december 2010 12:34

Och mattarna skyndar som nissarna vid nordpolen.    Årets pepparkakshus står på sin plats... jag fick inte smaka i år heller. Men jag fick nosa på mattes snögubbe innan han sattes på sin plats.      Likaså är den obligatoriska snögubb...

Presentation



Hej!
Jag är en Lagotto som heter Legolas men jag kallas oftast för Lego.
Jag föddes den 12 april 2009 i Strövelstorp (utanför Ängelholm) hos Pia och Håkan, men bor nu hos mina mattar Madde och Ullis i Lund. Här kan ni följa mig och mina mattar när vi

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards