Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Madde & Ullis - 12 maj 2009 23:14

Igår kund vi inte hålla oss längre.
Efter att ha träffat valparna var vi bara tvugna att åka in om djuraffären på vägen hem, och köpa vår nya familjemedlems första attiralj.

Som ni kan se på bilden blev det ett litet blått halsband, som naturligtvis kommer att kompleteras med ett koppel. Detta så fort vi kommer ihåg att ta med alla presentkort till djuraffären som vi fått av våra vänner i födelsedagspresent. Stort tack till er alla för dem förresten. :-)


Jag (Ullis) hade nog inte riktigt fattat att den här drömmen ska bli verklighet, förrän igår. En hund, en alldeles egen hund!
Och när jag nu sitter här med halsband och bur brevid mig blir längtan till dagen D näst intill outhärdlig...


Massa kramar till er alla :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation



Hej!
Jag är en Lagotto som heter Legolas men jag kallas oftast för Lego.
Jag föddes den 12 april 2009 i Strövelstorp (utanför Ängelholm) hos Pia och Håkan, men bor nu hos mina mattar Madde och Ullis i Lund. Här kan ni följa mig och mina mattar när vi

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards