Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Madde & Ullis - 15 maj 2009 00:26

I tisdagskväll var vi i min (Maddes) lilla hemby, Tranarp (1,5 mil utanför Ängelholm) och gick byavandring. Min pappa visade bilder och berättade om hur byn såg ut och vem som bodde där för en herrans massa år sen. Det slog mig då, hur fantastiskt det faktiskt är att komma ut på landet och gå en promenad en härlig försommarkväll, för det var precis vad det var.... Försommar!!!!! Både rapsen, syrenerna och äppelträden (i mina föräldrars äppelodling) stod i full blom!!! Vi gick bara runt och njöt!!! Fikakorgen var med på ryggen och det enda som fattades var en liten krabat vid namn Legolas, som säkert gärna skulle ha skuttat med glatt vid vår sida (om han bara varit lite äldre förståss)  ;o)

Vi var ju i närheten av Strövelstorp, och ni kan tro det var svårt att motstå frestelsen att köra dit och stjäla en liten puss av vår lille "Lego".

Men tiden går i en rasande fart nu, och det är faktiskt inte så långt tid kvar...  I alla fall inte tills det är dax att träffa honom igen!!!!

Många kramar från Madde och Ullis

Tidigare månad - Senare månad

Presentation



Hej!
Jag är en Lagotto som heter Legolas men jag kallas oftast för Lego.
Jag föddes den 12 april 2009 i Strövelstorp (utanför Ängelholm) hos Pia och Håkan, men bor nu hos mina mattar Madde och Ullis i Lund. Här kan ni följa mig och mina mattar när vi

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards