Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

Helgen tillbringades i Norrköping

Av Madde & Ullis - 26 maj 2009 00:55

hos Maddes syster Theres och hennes pojkvän Jesper. Super mysigt har det varit och helgen har känts riktigt lång för en gångs skull =)

Det har varit mycket fokus på djur då vi varit på kolmårdens djurpark! Där kollade vi in både delfiner, zebror, giraffer och galet stora kissekatter, i form av tigrar och lejon!!! Det var ganska spännande att köra omkring i safariparken och komma så nära alla de vilda djuren! Ullis fick även klappa ett gäng grisar, så lycklig man kan va... hon gillar dem skarpt... =)

En långprommenad runt strömmen som rinner genom stan hanns också med. Ullis stannade till på ett mysigt ställe för att teckna lite, och efter att kreativiteten fått flöda var det dax för en fika på ett mysigt våffelcafé bara några meter från strömmen! Kan det bli bättre...?

Den lille kissen ägs av syrrans kompis. Han är 8 månader, heter Kent och gillar plastpåsar... farlig lek det där, men allt gick bra!

I morgon (tisdag) är det vi som med stor glädje och förväntan än en gång styr bilen mot Strövelstorp och Legolas =) Sen är det bara 2,5 veckor kvar tills vi ska hämta hem det lilla livet för gott.... Hihi :o)

Kram på er alla, och på återseende i morgonkväll!!!!

 
 
Stellas matte Lotta

Stellas matte Lotta

26 maj 2009 07:04

Pussa på de små från mig!!! När vi var hos Pia i söndags så blev Moa alldeles tokig i en av de små killarna, det kan ju ha varit er Legolas :-)

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

26 maj 2009 07:57

Ni är så söta, tjejer! Legolas ska va glad att han kommer till er, känns det som!
Vilken härlig dag ni hade ....måste erkänna att det nog var våfflan som lockade mej mest...;)
kram till er! / Prinsen

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Majvi (Maddes mamma)

26 maj 2009 15:45

Jättefina bilder och visst är det fint i Norrköping, den lite annonyma staden. Väl värt ett besök för alla som inte varit där. Theres och Beppe såg ut att må bra som vanligt. Ska bli kul att snart få träffa dem igen. Det blir ju den 13 juni, DEN STORA DAGEN!! Så HELA familjen Andreasson blir de första som får träffa lille Lego, för ni har ju lovat att komma hit om och visa upp honom. Spännande!
Kram på er

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

26 maj 2009 19:53

Tack för besöket i dag, himla kul som vanligt. Ni glömde ju att berätta allt om Norrköpingsbesöket. Kan det ha varit Legolas som fick er att glömma?
Kramar

http://lagottoflickorna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde & Ullis - 21 maj 2011 23:55

   Hej alla glada!!!! Då var det utställningsdax för 4:dje gången i mitt liv! Madde och jag fick åka själva till utställningen idag då Ullis blev iväg lurad på möhippa i morse   Jag fick frihet under ansvar medans vi väntade på våran tur   ...

Av Madde & Ullis - 12 april 2011 00:50

Hoppas att vi alla i kullen Liq/Erio 2009-04-12 får en fantastisk födelsedag!!!    För det är faktiskt våran dag from NU och ca 23 timmar frammåt     Här har ni mig när jag var plutte liten...      Mattarna blev blixt förälskade i mig d...

Av Madde & Ullis - 27 januari 2011 15:35

   Tjenixen! Äntligen händer det något kul helt i min smak     Trots den bitande kylan tog Madde med mig till St Lars området idag. Madde har nämligen haft kräksjukan    ett par dagar och Ullis har jobbat för fullt, så lilla jag har snällt fått...

Av Madde & Ullis - 22 januari 2011 16:56

   Hej! Tänkte bara uppdatera er på vad som hänt/händer i mitt liv! Ni måtte ju ha trott att jag gått och dött i den smällkalla vinter...     För vinter har det sannerligen varit, även i vår del av landet.     Vackert och fant...

Av Madde & Ullis - 13 december 2010 12:34

Och mattarna skyndar som nissarna vid nordpolen.    Årets pepparkakshus står på sin plats... jag fick inte smaka i år heller. Men jag fick nosa på mattes snögubbe innan han sattes på sin plats.      Likaså är den obligatoriska snögubb...

Presentation



Hej!
Jag är en Lagotto som heter Legolas men jag kallas oftast för Lego.
Jag föddes den 12 april 2009 i Strövelstorp (utanför Ängelholm) hos Pia och Håkan, men bor nu hos mina mattar Madde och Ullis i Lund. Här kan ni följa mig och mina mattar när vi

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards