Direktlänk till inlägg 13 juni 2009

Stor omställning och mycket känslor!!!

Av Madde & Ullis - 13 juni 2009 22:17

Jaha, då var man tydligen på plats i sitt nya hem! Vad nu det skulle va bra för, att få ett nytt hem menar jag, jag trivdes ju finfint där jag var! Fast det är klart, där fick jag ju inte obegränsat med odelad uppmärksamhet, vilket jag nästan verkar kunna få här.... :o)

Till en början var jag ganska ängslig och rädd faktiskt, det enda som jag kännde igen var ju min filt... Var har jag hamnat egentligen?

Men efter att ha gått en liten runda i lägenheten, fann jag mig någorlunda till rätta, och nu har jag hittat favorit stället... Hallen så klart! Det är en såndär perfekt hall där man kan ha uppsikt över alla rummen samtidigt!!! Till och med över det stora läskiga vardagsrummet som jag ännu inte vågat gå in i.... Kanske tar mod till mig i morgon, man vet aldrig...

Så här nöjd såg jag ut för bara en liten stund sen! Detta efter att ha kissat ute på gräset, gått på en liten upptäcksfärd runt hela gräsplätten, mycket att lukta på, ni vet. Sniffade även på 2 konstiga mojänger som Madde sa hette cykel och motorcykel, undrar just vad man ska ha dom till? Sen busade vi en riktigt lång stund tillsammans, det va kul må ni tro!

Det här kan nog bli riktigt lyckat trots allt  :o)

Sov så gott alla glada!

Kram från mig och min ohana!!!

 
 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

13 juni 2009 23:31

Så söt han är där han ligger på sin filt. Vänta bara, snart är det full rulle.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Doris

Doris

13 juni 2009 23:48

Va kul att se hur du har fått det! Vet du brorsan, du kommer att få det jättebra, det lovar jag, det tar bara lite tid att vänja sig!

Sov nu så gott i ditt nya hem så tittar jag till dig i här morgon!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

14 juni 2009 00:08

Grattis till ditt nya hem! Det kommer att gå bra det här ska du se!
Sov så gott, lillemannen!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

14 juni 2009 01:12

Oj oj , du kommer att få det bra det ser man redan :-)
Det är klart att du saknar dina syskon , men du har ju Narwin, han verkar vara en shyyst kille
Sov så gott ( jag slår vad om att du får ligga i sängen) kämpa på bara hi hi..
Kulan

http://www.sykulan.se

 
Ludde

Ludde

14 juni 2009 21:03

Hej Leglas! Hallen är en mycket bra plats att vara i. Det gäller att ha koll på flocken så inte någon smiter iväg. Vilken massa kul grejer du fått. Blir riktigt avis... Kram!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Cesare

Cesare

14 juni 2009 21:39

Bra att du valt hallen ! Därifrån har man superkoll på vad som händer i huset! Kan ge anledning till extra skall.. Jag saknar oxå mina syskon fortfarande, men det går att få tvåbeningarna att ställa upp
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Acke och Primo

Acke och Primo

14 juni 2009 22:57

Du kommer snart vara på G och på massor av roliga äventyr!! Men sådandära halsband och koppel slapp vi dom första 3-4 månaderna!! Puss på dig lillkillen och se till och bita sönder så mycket du hinner med;)
Vi kommer snart in och kollar hur det går för dig!

http://minahundarochjag.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde & Ullis - 21 maj 2011 23:55

   Hej alla glada!!!! Då var det utställningsdax för 4:dje gången i mitt liv! Madde och jag fick åka själva till utställningen idag då Ullis blev iväg lurad på möhippa i morse   Jag fick frihet under ansvar medans vi väntade på våran tur   ...

Av Madde & Ullis - 12 april 2011 00:50

Hoppas att vi alla i kullen Liq/Erio 2009-04-12 får en fantastisk födelsedag!!!    För det är faktiskt våran dag from NU och ca 23 timmar frammåt     Här har ni mig när jag var plutte liten...      Mattarna blev blixt förälskade i mig d...

Av Madde & Ullis - 27 januari 2011 15:35

   Tjenixen! Äntligen händer det något kul helt i min smak     Trots den bitande kylan tog Madde med mig till St Lars området idag. Madde har nämligen haft kräksjukan    ett par dagar och Ullis har jobbat för fullt, så lilla jag har snällt fått...

Av Madde & Ullis - 22 januari 2011 16:56

   Hej! Tänkte bara uppdatera er på vad som hänt/händer i mitt liv! Ni måtte ju ha trott att jag gått och dött i den smällkalla vinter...     För vinter har det sannerligen varit, även i vår del av landet.     Vackert och fant...

Av Madde & Ullis - 13 december 2010 12:34

Och mattarna skyndar som nissarna vid nordpolen.    Årets pepparkakshus står på sin plats... jag fick inte smaka i år heller. Men jag fick nosa på mattes snögubbe innan han sattes på sin plats.      Likaså är den obligatoriska snögubb...

Presentation



Hej!
Jag är en Lagotto som heter Legolas men jag kallas oftast för Lego.
Jag föddes den 12 april 2009 i Strövelstorp (utanför Ängelholm) hos Pia och Håkan, men bor nu hos mina mattar Madde och Ullis i Lund. Här kan ni följa mig och mina mattar när vi

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards