Direktlänk till inlägg 14 juni 2009

Blir en kortisblogg idag!

Av Madde & Ullis - 14 juni 2009 23:47

Har landat lite mer idag, och saker ting är inte fullt så läskiga som de var igår! Har till exempel vågat ta mig in i det där stora vardagsrummet några gånger idag. Fick till och med ligga i vita soffan med Madde och Ullis nu ikväll! Detta trots att dom tydligen (innan jag kom hem) hade sagt att jag inte skulle få det!!! Men haha, klart dom inte kunde motstå! Det är ju sååååå mysigt, tycker vi alla tre :o)

Puss och kram!

Jag och Madde leker med kuligaste leksaken någonsin!!!

Jag och Ullis Myser i fina vita soffan! Ni hade nog nästan inte sett mig om jag inte legat på "mamma-filten" va?

Ni får ursäkta, men jag är ganska trött och ska nog ta och krypa till kojs nu!

Godnatt allesammans =)

 
 
Liquerizia

Liquerizia

15 juni 2009 01:49

Min lille söte son. Klart som tusan att du charmade mattarna så du fick ligga i soffan, rätta takter. Kan inte hjälpas, men jag saknar dej.
pussar på nosen från mamma

http://lagottoflickorna

 
Torsten

Torsten

15 juni 2009 07:19

Jag kunde just tro det....vita soffan (hihihi)! Jag skulle inte få va i soffan och absolut INTE i sängen....men, men....redan första natten tronade jag i sängen! Nu tvingar dom mej att ligga i sängen fast jag tycker det är för varmt....Antar att du lyckas med samma!
Ha nu en bra måndag Lego, ta hand o m tjejerna!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Doris

Doris

15 juni 2009 09:31

Gott att se att du finner dig till rätta, självklart ska man få vara i soffan!!

Jag har t o m varit uppe i sängen ett par gånger,mysigt!!

Nä nu ska jag gå och bita Stella i skägget, hon skriker så roligt då :-)

Kram på dig!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Majvi

15 juni 2009 14:01

Vem smälter inte för en så´n bedårande liten underbar gosse som du är Lego. Så klart att du skall få vara med i soffan. Men i sängen..... nja, där går nog gränsen.
Inte så konstigt att du blir trött, jag vet att tjejerna har sena vanor, men bara håll igång dem. Jag hejar på dej!!
Kram från "mormor" Majvi.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde & Ullis - 21 maj 2011 23:55

   Hej alla glada!!!! Då var det utställningsdax för 4:dje gången i mitt liv! Madde och jag fick åka själva till utställningen idag då Ullis blev iväg lurad på möhippa i morse   Jag fick frihet under ansvar medans vi väntade på våran tur   ...

Av Madde & Ullis - 12 april 2011 00:50

Hoppas att vi alla i kullen Liq/Erio 2009-04-12 får en fantastisk födelsedag!!!    För det är faktiskt våran dag from NU och ca 23 timmar frammåt     Här har ni mig när jag var plutte liten...      Mattarna blev blixt förälskade i mig d...

Av Madde & Ullis - 27 januari 2011 15:35

   Tjenixen! Äntligen händer det något kul helt i min smak     Trots den bitande kylan tog Madde med mig till St Lars området idag. Madde har nämligen haft kräksjukan    ett par dagar och Ullis har jobbat för fullt, så lilla jag har snällt fått...

Av Madde & Ullis - 22 januari 2011 16:56

   Hej! Tänkte bara uppdatera er på vad som hänt/händer i mitt liv! Ni måtte ju ha trott att jag gått och dött i den smällkalla vinter...     För vinter har det sannerligen varit, även i vår del av landet.     Vackert och fant...

Av Madde & Ullis - 13 december 2010 12:34

Och mattarna skyndar som nissarna vid nordpolen.    Årets pepparkakshus står på sin plats... jag fick inte smaka i år heller. Men jag fick nosa på mattes snögubbe innan han sattes på sin plats.      Likaså är den obligatoriska snögubb...

Presentation



Hej!
Jag är en Lagotto som heter Legolas men jag kallas oftast för Lego.
Jag föddes den 12 april 2009 i Strövelstorp (utanför Ängelholm) hos Pia och Håkan, men bor nu hos mina mattar Madde och Ullis i Lund. Här kan ni följa mig och mina mattar när vi

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards