Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Madde & Ullis - 16 juni 2009 20:53

...har det varit idag. Har varit hemma (nästan) hela dagen och bara levt livet.
Vi somande på gräsmattan utanför huset när solen stod som högst. Otroligt mysigt att ligga på mattes (ullis) mage. Och sen var vi på pressbyrån och köpte snus till matte för annars blir hon så himla grinig säger hon.
Och även om det var lite läskigt med alla bilar så gick det jättebra när jag fick va i mattes famn. Jag är jätteduktig!


Jag fick träffa Marwin idag också.


Jag var ganska skeptisk.(Marwin: Lika så var jag.)
Och det hela sluatde med att matte fick rädda Marwin från
att tappa örat. Han tjatade om att jag skulle hålla mig på avstånd typ 1000 ggr, Struntprat! Lika bra att sätta honom på plats med en gång!


Solen skiner och livet är underbart när jag får vara på gräsmattan!


Men utan nosen i backen blir det inget fågelbajs som snacks, för matte

ger mig bara godis när jag är duktig...


Måste bara säga att min nos funkar sjukt bra. Jag hittar ALLT!
(Fågelbajs alltså)


Inne hittade jag världens bästa leksak när jag rotade under vasken!
Kolla in det här, nu fixar jag den!


Intche nu Masshe jaaag haal annat ash shörrra!
(Inte nu matte, jag har annat att göra!)


Efter allt detta finns det inget bättre än att lägga sig på rygg och låta matte klia mig tills jag somnar.
Livet är då allt underbart!


Kram på er allihop





Presentation



Hej!
Jag är en Lagotto som heter Legolas men jag kallas oftast för Lego.
Jag föddes den 12 april 2009 i Strövelstorp (utanför Ängelholm) hos Pia och Håkan, men bor nu hos mina mattar Madde och Ullis i Lund. Här kan ni följa mig och mina mattar när vi

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards