Direktlänk till inlägg 26 juni 2009

Så mycket att skriva...

Av Madde & Ullis - 26 juni 2009 20:26

... och så lite tid. Hinner ju aldrig sitta vid datorn.

Sen sist har jag både blivit klippt , gått på restaurang (eller sovit rättare sagt) Hittat en ny favoritplats här hemma- balkongen så klart!
Åkt bil till någon slags "Örtagård" där det tydligen fanns god fika, men tror ni jag fick smaka...? Och ikväll har jag fått mig ett välbehövligt och faktiskt ganska mysigt bad :0)
Eller ja efteråt var det i alla fall mysigt.


Mums...!!!


Snälla klipp mig jag ser ju inte smack längre!!!!


Så då ser man ut som om man blivit övekörd av en gräsklippare....


...men ser gör jag fortfarande inte.


Balkongen är bäst så här års. Skugga till vänster och vatten till höger. LJUVLIGT!


Jaha, nu får man minsann inte sitta i knät längre när man åker i den där stora brumande saken som gör att man inte kan stå på benen. Bäst att sitta fint på rumpan!


Ursäkta men tar jag foto på dig när du duschar, eller?


Är jag våt, ska du bli våt!!!!!


Hallååå, jag är ju inte torr än!!!!!


Men njuter av underbara sommarkvällar gör vi alla tre.
Hoppas ni gör det samma!


Massa kramar Lego :0)



 
 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

26 juni 2009 21:32

Men så snygg du blev lille krulltott. Och tänk att du redan kan sitta så fint i din bältesele. Vi är helt betagna och stolta över dej och mattarna.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Doris

Doris

27 juni 2009 00:48

Jaså du har oxå åkt på lite klippning och bad, jag tycker också att det är ganska mysigt när de grejar med mig!

Ha en underbar helg i värmen!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

30 juni 2009 09:45

Jisses så fin du blev, lillemannen!!!
Jag har också blivit av med lite päls...skööönt så här i efterhand (men maskinen kommer jag ALDRIG att tilllåta, usch)
Försmäkta icke i denna värme!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

majvi

1 juli 2009 08:44

Hej och tack för i söndags, lille Lego.
Mysigt var det att få träffa dej och umgås lite. Jätteduktig e du minsann.
Att bli klippt kommer du inte undan, det var bara en tidsfråga innan det skulle ske. Inte så konstigt när matte (Madde) är frisör! och hon vill ju att du skall vara snygg såklart. Det är bara att gilla läget.
Jag blir också utsatt för detta av henne ibland, men jag tycker det är skönt och lyxigt att bli ompysslad.

Puss och kram till er alla 3!

 
Doris

Doris

2 juli 2009 23:38

Hejsan brorsan, hur går det med dig i värmen?? Själv har jag blivit klippt igen, ganska skönt faktiskt! Jag är nyvägd också, 5,6kg, en stor tjej nu :-)

Kramar!

http://blondinstella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde & Ullis - 21 maj 2011 23:55

   Hej alla glada!!!! Då var det utställningsdax för 4:dje gången i mitt liv! Madde och jag fick åka själva till utställningen idag då Ullis blev iväg lurad på möhippa i morse   Jag fick frihet under ansvar medans vi väntade på våran tur   ...

Av Madde & Ullis - 12 april 2011 00:50

Hoppas att vi alla i kullen Liq/Erio 2009-04-12 får en fantastisk födelsedag!!!    För det är faktiskt våran dag from NU och ca 23 timmar frammåt     Här har ni mig när jag var plutte liten...      Mattarna blev blixt förälskade i mig d...

Av Madde & Ullis - 27 januari 2011 15:35

   Tjenixen! Äntligen händer det något kul helt i min smak     Trots den bitande kylan tog Madde med mig till St Lars området idag. Madde har nämligen haft kräksjukan    ett par dagar och Ullis har jobbat för fullt, så lilla jag har snällt fått...

Av Madde & Ullis - 22 januari 2011 16:56

   Hej! Tänkte bara uppdatera er på vad som hänt/händer i mitt liv! Ni måtte ju ha trott att jag gått och dött i den smällkalla vinter...     För vinter har det sannerligen varit, även i vår del av landet.     Vackert och fant...

Av Madde & Ullis - 13 december 2010 12:34

Och mattarna skyndar som nissarna vid nordpolen.    Årets pepparkakshus står på sin plats... jag fick inte smaka i år heller. Men jag fick nosa på mattes snögubbe innan han sattes på sin plats.      Likaså är den obligatoriska snögubb...

Presentation



Hej!
Jag är en Lagotto som heter Legolas men jag kallas oftast för Lego.
Jag föddes den 12 april 2009 i Strövelstorp (utanför Ängelholm) hos Pia och Håkan, men bor nu hos mina mattar Madde och Ullis i Lund. Här kan ni följa mig och mina mattar när vi

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards