Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Madde & Ullis - 3 juli 2009 21:42

...blir det idag!

Mina mattar är i fullgång med att jobba om varandra ett par veckor nu för att jag ska slippa va själv någon längre stund! Men sen ska dom va lediga 2 veckor tillsammans i augusti och bara umgås med lilla mig :o)

I lördags var det dax att hänga med på en utekväll med mattarnas vänner!


Jag passade på att sova i Ullis knä en stund innan alla dom andra kom, för sen skulle jag ju inspektera vad det var för några typer som skulle göra tillfälligt intrång i min lilla flock...


Det var bland annat Anneli...


...och Neel, två riktigt roliga tjejer!!! Fick till och med leka lite med Neel's sjal :o)


Sen har jag busat runt med lilla bollen som en galning! Kolla, inte ens matte och kameran hänger med i svängarna!!!!


Sen måste jag visst stanna innan vi ska gå över en väg, och inte bara EN gång utan VARJE gång!!!! Men jag får godis när jag stannar och det är ju alltid ett + förståss...


Åka i brummande bilen är faktist helt ok, jag halvsover för det mesta. Denna gången bar det av till Ullis moster, för att dom där 2-benta skulle äta en fantastiskt god middag tillsammans!


Och Ingers trädgård, den skojar man inte om!!!! Kolla kolla jag har hittat tryffel!!!!! Nä, de va visst "bara" en stor barkbit...


Ja, godis godis!!!!!!! Jag kan väl få lite snälla snälla.....


Ja, ge mig nu då... Jag sitter ju fint!!!!!


Kolla matte, jag kan gå fint i kopplet (om jag vill) ;-)


Var ska vi nu då...?


 Efter promenixen blev det djupdykning i busken....


...Och sen full karriär till matte!!!


Tänkte kolla om man kan gräva till Kina...?


Min första riktiga Lagotto utgrävning :o)


Är riktigt stolt faktiskt!!!!


Sen svepte en luftballong förbi i den ljumma sommarkvällen, men jag reagerade inte ens trots att den eldade på rätt bra för att inte krocka med trädkronorna!

Fortsätt njut av sommaren gott folk, för man vet aldrig när den tar slut!!!!!



Presentation



Hej!
Jag är en Lagotto som heter Legolas men jag kallas oftast för Lego.
Jag föddes den 12 april 2009 i Strövelstorp (utanför Ängelholm) hos Pia och Håkan, men bor nu hos mina mattar Madde och Ullis i Lund. Här kan ni följa mig och mina mattar när vi

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards