Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Madde & Ullis - 7 juli 2009 12:49

Ja nu var det ju det par dagar sen sist igen. Först kommer en resume av veckan som gått. Och på slutet kommer mitt senaste äventyr.

Värmen gör ju att man inte vill vara inne framför datorn så mycket...

...Så jag har myst i solen med Tessan.


Eller ja, både jag och Tessan föredrar skuggan.


Jag tycker att det är för varmt för att äta men matte säger att jag måste.
Och när ni nu till och med bär ner maten och lägger den på gräsmattan, så får jag väl va så snäll och äta då då....


Men det är viktigt att vila efter maten (bra för matsmältningen) Så stör mig inte!


Sen är det dax att busa runder. Nej det är inte Marwin jag har i munnen,
men man kan ju alltid önska. Och trots att jag vuxit en hel del får jag fortfarande plats i lillburen =)


Haha försök och ta den då!!!


Idag har vi varit på ett nytt äventy. Kl. 10 imorse hade vi en tid hos Veterinären. Jag var tvungen att skälla upp Matte Ullis ur sängen.
Men tillslut komm vi i alla fall ditt,  alla 3.

Det fanns så mycket att lukta på där inne. Veterinären berättade att det hade varit en kull valpar och 2 löptikar där igår och att det kvittar hur mycket man städar, lukten sitter ändå kvar. För min del var det helt ok, jag tyckte det var högst intressant.


På bordet? Ska jag verkligen vara på bordet?


Okej då! så länge ni ger mig godis så ligger jag kvar...
Och det där sticket... det missade jag helt eftersom jag fick köttbullar under tiden.


Efter sticket (som jag missade alltså), allt det där godiset och en liten promenad hem så tog jag och matte en liten tupplur på soffan... Sjukt mysigt. :o)


Massa kramar från världens duktigaste valp






Presentation



Hej!
Jag är en Lagotto som heter Legolas men jag kallas oftast för Lego.
Jag föddes den 12 april 2009 i Strövelstorp (utanför Ängelholm) hos Pia och Håkan, men bor nu hos mina mattar Madde och Ullis i Lund. Här kan ni följa mig och mina mattar när vi

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards