Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Madde & Ullis - 10 juli 2009 19:12

 Ibland får jag för mig att jag är en...

Katt... :o)


Och ibland sjunger jag för mig själv...

...Jag är en liten kanin, så rund och go och så fiiiin... :o)


Men se, jag är ju en helt vanilg liten hund!!!

Som ligger på bordet i väntan på att bli färdig-klippt.


Ett antal köttbullebitar senare var jag så här stilig!!!


 

Igår hade jag såhär kul =)


Men det tar på krafterna att ha så kul, dax att vlia en stund.


Gos med matte... eller vänta... jag sitter ju fast!!!!! HJÄLP!!!!! ;-)


Men ibland är det minnsan jag som får hålla fast henne... Måste ju passa henne när hon sover, så hon inte trillar ner.


 

Scholla min nya tanborschte, den e rictit nish!!!

(Kolla min nya tandborste, den är riktigt nice!!!)


Måste va noga så jag kommer åt överallt, det är viktigt säger Madde.


Fick den dag, och jag kan redan hålla riktigt fint!


Madde och Ullis är alltid uppe så himla länge, (typ till midnatt)

Men jag har vett på att lägga mig till ro med min filt i buren vid 23-tiden, sen ligger jag där och myser tills jag somnar på allvar, när hela flocken är samlad =)


Kram till er alla!!!!


Presentation



Hej!
Jag är en Lagotto som heter Legolas men jag kallas oftast för Lego.
Jag föddes den 12 april 2009 i Strövelstorp (utanför Ängelholm) hos Pia och Håkan, men bor nu hos mina mattar Madde och Ullis i Lund. Här kan ni följa mig och mina mattar när vi

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards