Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Madde & Ullis - 17 juli 2009 00:21

Längesedan jag satt här...

...men nu e d faktiskt min tur matte, jag vill blogga!!!!!


Madde och jag var på födelsedagsfest i lördags och tänka sig, där hittade jag världens roligaste kompis på 4 ben!!!!


Kan vi inte ta en liten paus Pamse? Jag är ganska trött nu....


Ha, jag hittade en kompis till som gick på 4 ben, men vänta lite... det är nåt som inte riktigt stämmer med dig lillen.... ;)


Vilken häftig boll, tänk om det ändå varit jag som gjort det där stora hålet i den...


Sen somnade jag ifrån festen en bra stund, oupps!


...men jag var helt slut =) Som jag har busat!!!!!


Jag e fortfarande trött matte, men ok jag ska va snäll och säga hejdå till födelsedagsgrisen! Tack för en tok rolig fest :O)


Har hunnit med en riktigt mysig skogstur oxå!


Jag var helt lyrisk!!!! Så mycket att titta på, lukta på, skutta runt i! Härligt!!!!


Kan någon tala om för mig var vi ska och vad vi letar efter....


Jasså dom! Sånna (sådana) har jag sett MÅNGA!!!!


Men var... kommer jag inte riktigt ihåg... Här kanske.....

Jag ska hjälpa er att leta!


Jag kan bära mina själv mamma!!!


Mamma, mamma, vänta på mig!!!!


Sen har jag hälsat lite på en dam som hette Molly. Morfar Bosse passade henne när vi var där och hälsade på, så vi var ute och sparkade lite boll med gamla Molly (hon är typ 10-11 år)


Jag är med, jag är med, passa bakåt!!!!


Mys med mormor Majvi :o)

(som för övrigt gjorde en god kantarellsås av svampen som vi plockat)


På vägen hem såg vi inte mindre än 8 luftballonger, samtidigt!!! Några var dessutom RIKTIGT nära!!!! Häftigt =)


Puss och godnatt från Legotass ;-)

Presentation



Hej!
Jag är en Lagotto som heter Legolas men jag kallas oftast för Lego.
Jag föddes den 12 april 2009 i Strövelstorp (utanför Ängelholm) hos Pia och Håkan, men bor nu hos mina mattar Madde och Ullis i Lund. Här kan ni följa mig och mina mattar när vi

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards