Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Madde & Ullis - 20 juli 2009 00:37

Det var väl ingen konst, lätt som en plätt :o)


Gick in i bussen helt själv, matte trodde att hon skulle behöva bära mig, men jag är en stor kille och kan själv!

Sen satt jag riktigt fint på golvet, en stund...


...men blev lite trött så jag lade mig ner istället =)

Ser ni bussbiljetten mellan mina framben som jag hittade där på golvet, den underhöll jag mig med tills det var dax att gå av, vilket jag oxå givetvis gjorde helt på egen tass!


Vi skulle hälsa på Carola och Ida, två hel goa tjejer som dessutom sa att dom kan passa mig om det skulle behövas, vilket är helt ok! Gillar dom =)


Här ligger jag i deras soffa och gosar med Ida och deras Villebebis som just nu bor  i magen...!? Konstigt ställe att bo på tycker jag!  Han ska visst komma ut och hälsa på i oktober...?

Undrar just om jag också får sjunga singstar i den där micken, verkar riktigt kul!


Idag (söndag) har vi mest tagit det lugnt här hemma. Jag fick busa med en kulig kartong en stund... Den överlevde inte särskillt länge dock :)

Sen började Madde kasta iväg mina saker, så jag fick fullt upp med att springa och hämta dem igen, fattar inte vad hon gjorde så för, men kul va det i alla fall, så jag klagar inte :o)´


Jag håller mig ganska lugn och sansad för det mesta, det enda lilla ofog jag ställt till med ser ni här på bilden... Fick tag i tätningslisten till ena balkongdörren, men om ni frågar mig så gör det inget att det blir lite drag här inne, här är så varmt i alla fall, hihi :)

Annars biter jag faktiskt bara i saker som är mina!


I morgon ska äntligen HELA min lilla familj va samlad hela dagen för ovanlighetens skull, ska bli mysigt tycker vi allihop!!!


Puss och Kram gott folk!!!!!

Presentation



Hej!
Jag är en Lagotto som heter Legolas men jag kallas oftast för Lego.
Jag föddes den 12 april 2009 i Strövelstorp (utanför Ängelholm) hos Pia och Håkan, men bor nu hos mina mattar Madde och Ullis i Lund. Här kan ni följa mig och mina mattar när vi

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards