Direktlänk till inlägg 26 juli 2009

Min värld består av göna ängar, grisöron och bebismagar...

Av Madde & Ullis - 26 juli 2009 14:11

...så jag klagar inte, bara när det är dax att klippa klorna som dom tvingade mig till tidigare idag =(


Nu till något som var MYCKET trevligare!

Stora inhägnade gröna ängar i utkanten av s:t Lars parken, kan inte tro att man fortfarande är i student staden Lund!!!

 

Watch out Ullis, I'm on my way!!!!!


Dricka pause i bäcken som ringlar genom hästhagen. Riktigt halt i leran må ni tro, matte trillade nästan, hihi :)


Har börjat så smått med lerinpackning jag med, men känner mig lite för ung för att köra den där skönhetsbehandligen fullt ut, så som blondin stella gör =)


Vadå, tror du inte att jag vågar....?


Ha, klart jag gör, man är väl ingen fegis heller :o)


Kolla in vad jag fick här om dagen!!!!!!!! Smaskens!!!!!!


Lyckan är fullkomlig, grisöra och nya pipleksaken brevid!


Igår kväll hälsade vi på Solle, Micke och deras dotter Amanda utanför Ängelholm. Dom gick oxå i väntans tider precis som Ida och Carola...


...alltså ytterligare en sån där underlig mys mage, men denna hadde dessutom ögon, näsa och mun...? Vad vet jag, det kanske ska va så när det bara är 5 veckor kvar till att den ska komma ut!


Rund och go att mysa med var den i alla fall, måste ju även kolla om jag kan höra något där innifrån... haaaaalåååååååå?????


Kolla in den här stilige mannen!!!!

Det är resultatet av den nyinköpta andis maskinen som var MYCKET bättre än den förra som lät som om den skulle käka upp mig!!!!!

Men med den här var jag så duktig sååååå :o)


Kul med alla bloggar som drar igång igen efter diverse semesterutflykter!!!


Kram på er alla!

Lego"tass" :o)

 
 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

26 juli 2009 20:55

Vilka härliga äventyr du är ute på, och tänk att du får lyssna på bebben i magen.!!!
Nu får du allt lära dej det här med inpackning, jääätteskönt.
pussar

http://lagottoflickorna.se

 
kulan

kulan

27 juli 2009 01:08

Hej sötnos.
Vilka härliga bilder på "bebbemagar" och framförallt på dig. Du vet, det där med lerinpackningar kan man vänta med när man är så ung som du och Doris, för ni har ju er ungdomliga skönhet fortfarande.
Stella gör ju allt för att få Doris att börja, men hon är oxå lite försiktig.
Kul att se er syskon växa upp, du ser oxå så härligt mjuk ut som "Dorran"
Kramiz
Kulan (Doris och Stellas mormor)

http://www.sykulan.se

 
Torsten

Torsten

27 juli 2009 08:08

Grisöron, det är smarr det!!! Himlars vilken söt bäbis-mage...det är ju bra att du snackar lite med "pyret" då vet den ju sen vem du är ;)
Kramar till er!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Doris

Doris

28 juli 2009 21:42

Va snygg du blev efter klippningen :-)

Mysig mage att mysa med!!

Kramar

http://blondinstella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde & Ullis - 21 maj 2011 23:55

   Hej alla glada!!!! Då var det utställningsdax för 4:dje gången i mitt liv! Madde och jag fick åka själva till utställningen idag då Ullis blev iväg lurad på möhippa i morse   Jag fick frihet under ansvar medans vi väntade på våran tur   ...

Av Madde & Ullis - 12 april 2011 00:50

Hoppas att vi alla i kullen Liq/Erio 2009-04-12 får en fantastisk födelsedag!!!    För det är faktiskt våran dag from NU och ca 23 timmar frammåt     Här har ni mig när jag var plutte liten...      Mattarna blev blixt förälskade i mig d...

Av Madde & Ullis - 27 januari 2011 15:35

   Tjenixen! Äntligen händer det något kul helt i min smak     Trots den bitande kylan tog Madde med mig till St Lars området idag. Madde har nämligen haft kräksjukan    ett par dagar och Ullis har jobbat för fullt, så lilla jag har snällt fått...

Av Madde & Ullis - 22 januari 2011 16:56

   Hej! Tänkte bara uppdatera er på vad som hänt/händer i mitt liv! Ni måtte ju ha trott att jag gått och dött i den smällkalla vinter...     För vinter har det sannerligen varit, även i vår del av landet.     Vackert och fant...

Av Madde & Ullis - 13 december 2010 12:34

Och mattarna skyndar som nissarna vid nordpolen.    Årets pepparkakshus står på sin plats... jag fick inte smaka i år heller. Men jag fick nosa på mattes snögubbe innan han sattes på sin plats.      Likaså är den obligatoriska snögubb...

Presentation



Hej!
Jag är en Lagotto som heter Legolas men jag kallas oftast för Lego.
Jag föddes den 12 april 2009 i Strövelstorp (utanför Ängelholm) hos Pia och Håkan, men bor nu hos mina mattar Madde och Ullis i Lund. Här kan ni följa mig och mina mattar när vi

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards