Direktlänk till inlägg 3 augusti 2009

Semester i 2 veckor!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Madde & Ullis - 3 augusti 2009 10:40

Igår var vi på lomma beach, första doppet i havet...


Var först lite skeptisk....


Men när jag vant mig lite var det ju bara till att plumsa på :o)


Skööööönt!!!


Gräva, gräva, gräva, detta är ju ett evighetsjobb och kul är det oxå :o)


Nu drar vi iväg på semester till göteborg och öland en vecka för att hälsa på vänner.

Tills vi ses igen, ha det gott =)


Kramar från oss 3!



 
 
Ingen bild

Majvi (Maddes mamma)

3 augusti 2009 10:54

Bada i havet är bäst! Ser jättehärligt ut.
Ha det nu så bra på er semester.
Kör försiktigt och var rädda om er alla 3.
Många kramar
Majvi

 
Torsten

Torsten

3 augusti 2009 12:28

Ha en riktigt skön semester....passa på att bada o njuta o busa!!!
Kramar till er!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Doris

Doris

4 augusti 2009 22:14

VA modig du är som vågade dig så där direkt!!

Ha nu en riktigt trevlig semester, väntar med spänning på att höra vad du varit med om :-)

Kramar

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

4 augusti 2009 22:53

Förbaskat orättvist, när vi kommer hem så åker ni. Jaha, då får vi längta då, suuuck.!!!!!
Mamsen säger: var rädda om er och kom hem i skick som nya.
pussar

http://lagottoflickorna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde & Ullis - 21 maj 2011 23:55

   Hej alla glada!!!! Då var det utställningsdax för 4:dje gången i mitt liv! Madde och jag fick åka själva till utställningen idag då Ullis blev iväg lurad på möhippa i morse   Jag fick frihet under ansvar medans vi väntade på våran tur   ...

Av Madde & Ullis - 12 april 2011 00:50

Hoppas att vi alla i kullen Liq/Erio 2009-04-12 får en fantastisk födelsedag!!!    För det är faktiskt våran dag from NU och ca 23 timmar frammåt     Här har ni mig när jag var plutte liten...      Mattarna blev blixt förälskade i mig d...

Av Madde & Ullis - 27 januari 2011 15:35

   Tjenixen! Äntligen händer det något kul helt i min smak     Trots den bitande kylan tog Madde med mig till St Lars området idag. Madde har nämligen haft kräksjukan    ett par dagar och Ullis har jobbat för fullt, så lilla jag har snällt fått...

Av Madde & Ullis - 22 januari 2011 16:56

   Hej! Tänkte bara uppdatera er på vad som hänt/händer i mitt liv! Ni måtte ju ha trott att jag gått och dött i den smällkalla vinter...     För vinter har det sannerligen varit, även i vår del av landet.     Vackert och fant...

Av Madde & Ullis - 13 december 2010 12:34

Och mattarna skyndar som nissarna vid nordpolen.    Årets pepparkakshus står på sin plats... jag fick inte smaka i år heller. Men jag fick nosa på mattes snögubbe innan han sattes på sin plats.      Likaså är den obligatoriska snögubb...

Presentation



Hej!
Jag är en Lagotto som heter Legolas men jag kallas oftast för Lego.
Jag föddes den 12 april 2009 i Strövelstorp (utanför Ängelholm) hos Pia och Håkan, men bor nu hos mina mattar Madde och Ullis i Lund. Här kan ni följa mig och mina mattar när vi

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards