Alla inlägg den 19 september 2009

Av Madde & Ullis - 19 september 2009 19:02

I dag är det kulturnatten i Lund vilket innebär en massa jippo i form av dans och musik på gator och torg, föreningar som har öppethus mm, mm.

Perfekt tillfälle för stadsträning (på hög nivå) tyckte tydligen mattarna....


  

Salsa toner och trummor kom gående med buller och bong!!!


  

Jag satt fint (som jag blev tillsagd) och tittade mycket intresserat på spektaklet Tungan ute

Sen gick vi till den gigantaska stadsparken och sniffade runt en stund, måste ju kolla vem som hängt där på sistonde! Värsta hundhaket!!! Tyvärr får man inte va lös där men det var skoj ändå!


  

Gäsp, gäsp!!!


  

Tjejerna snacka en massa skit härom dagen, dom sa att jag blivit för stor för "lilla" buren och inte fick plats i den nåt mer....

Haha, får jag ju visst!!!!!

Så nu har jag återupptäckt ett dö mysigt sova ställe, låg här och gottade mig i minst 2 timmar i morse Flört 


  

ATTACK!!!!! Godisautomaten here I come!!!!!!!!


  

Jag har ju vittring på dom små rackarna....


  

Men hur får jag ut dom då???


  

Såhär kanske....? Inte det, nähä... 


  

Får nog allt fundera på den en stund..... Klurigt det här ju!!!!!

Tar tacksamt emot små finurliga tips att testa!!!!


Fortsatt trevlig helg på er alla!!!


KRAM från MIG och min ohana Kyss 



Presentation



Hej!
Jag är en Lagotto som heter Legolas men jag kallas oftast för Lego.
Jag föddes den 12 april 2009 i Strövelstorp (utanför Ängelholm) hos Pia och Håkan, men bor nu hos mina mattar Madde och Ullis i Lund. Här kan ni följa mig och mina mattar när vi

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards