Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Madde & Ullis - 26 oktober 2009 21:36

Då det inte hänt något speciellt i veckan, gör vi vad alla tvåbenta önskar att dom kunde göra jämt och hoppar direkt till fredgen....

  

... som givetvis börjar med FREDAGSMYYYS!


  

DE E NICE!!!!!


  

Ullis bror Jocke sov över här lördag till idag... Han var sjukt rolig att busa med... Tungan ute


  

...medans mamma tog en tupplur på soffan, eftersom hon skulle jobba nattklubb i lördagskväll/natt.


  

Efter allt bus satt det fint med en tupplur även för mig.


  

Tvåbent mat som luktar mums. Tror ni jag fick smaka???


  

YES söndag = ribban, igen!!! (Dock inte lika fint väder som sist. Därav bara 5 lagottos denna gången)
Var e Vega???


  

Jaaa, kolla hon är här!!! Gav henne en riktig bamsekram!!!


  

Hej, jag heter Tuff, men jag är inte så tuff än.... jag är bara 4 månader.

Brukar också hålla till här på ribban med dom andra.

Lego: Vänta bara, jag ska lära han ALLT jag kan!!! (Djungelboken)


  

Shit! Golvad av bruden....


  

...men jag ska nog allt ge igen... skam den som ger sig!!!


  
Vegas matte Stina, Ullis och Jocke bara suckade åt oss, att ni orkar...


   

I söndagkväll blev jag lämnad ensam hemma då dom andra gick iväg för att spela lite biljard.


Madde var dö engagerad.... i sin mobil alltså.Flört


Efter 2 timmar var jag SÅ uttråkad.

Då var jag bara tvugnen att ställa mig vid ytterdörren och yla

så att dom skulle skynda sig hem till mig igen.

(Det lyckades, då grannen ringde Madde för att berätta hur ledsen jag var.)


      

Så här bra blev bilderna från vårt sista kurstillfälle ikväll!!!
Störtregn, mörkt och kallt. Nu är det höst på allvar.Rynkar på näsan


  

Trots att alla var blöta från topp till tå blev det många goda skratt.
Här är alla våra härliga kursledare. från väster: Malin, Jennifer, Louise
och längst bak, le chife: Micke Flört

Stort tack till er alla för ert fantastiska engagemang under dessa 10 veckorna!


  
Alla 20 ekipagen fick vars ett tjusigt Diplom. Här är vårat.

Vi har alla kämpat hårt och utveckats enormt mycket!!!

Men trots detta väljer kursledarna ut 2 ekipage från varje kursomgång som utmärkt sig lite extra.

Detta genom att ut efter sina egna förutsättningar utveklats väldigt mycket i sin relation till varandra.

(dvs. Förare och hund)


  
Och tro det eller ej, men jag och mattarna blev ett av dom 2 ekipagen!

Så vi fick även med oss denna film hem.    


  

När vi kom hem fick jag mig en varm dusch då jag var både kall och smutsig.
Såg nästan ut som Stella gör efter sina lerinpackningar  Glad

Här ligger jag nu. Trött men nöjd.

Snart dax att nanna kudden.

Mattarna har lovat att jag ska få sova i sängen inatt.
Tror dom är ganska stolta över mig.
Sov så gott gänget.


Kram Lego 








Presentation



Hej!
Jag är en Lagotto som heter Legolas men jag kallas oftast för Lego.
Jag föddes den 12 april 2009 i Strövelstorp (utanför Ängelholm) hos Pia och Håkan, men bor nu hos mina mattar Madde och Ullis i Lund. Här kan ni följa mig och mina mattar när vi

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards