Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Madde & Ullis - 6 augusti 2010 14:57

...Men jag vill i alla fall berätta om dom sista äventyren vi var ute på innan det var dax för mattarna att börja jobba igen. 

     Japp... vi hyrde kanoter och gav oss ut på en en-dagstur i Rönne å...


   Tillsammans med Sara och hennes kille Erik.


   Sitt still i båten annars blir vi blöta.

Måste säga att det här med paddling inte riktigt är min grej... 


   Men lunch det gillar jag...

Erik är kock och en sådan är aldrig fel att ha med sig på utflykt.

 Glasnudelsallad med pilgrimsmusslor...


   Dock glömde mattarna bestik, så dom fick ta till klöver fem.


 

Men det gick alldeles utmärkt det med. 


  

Mätta och glada var det dax att dra vidare.


   Rönne å är idylliskt som tusan...


   Jaja, det är fint men ska vi bara sitta här? 
Är vi inte framme snart?


 

Seriöst... ÄR vi inte framme snart?


 

Nu får vi faktiskt vara framme, för jag måste kissa!!!!


  Nu är ni snart framme grabben...


    Va sa du, är vi framme snart?


  

Men seriöst är jag den ända som paddlar här? 
Mindre fota mer paddla...

För nu är vi framme snart!


 

Gissa hur gott jag sov sen...


Sista dagen på semestern tillbringade vi i Viken.

Där hälsade vi på mormor men det glömde ju mattarna fota.


  

Jag älskar när vi åker till Viken.

För då blir det promenad på stranden vid Niagaravägen.

Världens bästa strand...


   ... I alla fall om man är hund.

Om jag är blöt ska du bli det!

SE UPP FÖR NU KOMMER JAG!!!


  

Visst är det vackert här?


   Kan vi inte stanna här för evigt? 


  

Tyvärr kunde vi inte stanna eftersom vardagen väntade där hemma. 


Men vet ni va?

Det gör inget, för det här var den perfekta avslutningen på en perfekt semester....


...i alla fall om man är hund!


Kram och tass Legolas 

Presentation



Hej!
Jag är en Lagotto som heter Legolas men jag kallas oftast för Lego.
Jag föddes den 12 april 2009 i Strövelstorp (utanför Ängelholm) hos Pia och Håkan, men bor nu hos mina mattar Madde och Ullis i Lund. Här kan ni följa mig och mina mattar när vi

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards