Alla inlägg under december 2010

Av Madde & Ullis - 13 december 2010 12:34

Och mattarna skyndar som nissarna vid nordpolen.


   Årets pepparkakshus står på sin plats... jag fick inte smaka i år heller.

Men jag fick nosa på mattes snögubbe innan han sattes på sin plats.


    

Likaså är den obligatoriska snögubben gjord. 

I år gjordes den innan jul och därför blev det en lite mer traditionell variant i år.

Den har dock smält bort nu men den fick i alla fall stå ifred i år.


  Jag var med när matte skulle ha upp snön i trädet men det var för mycket jobb så jag gick in och la mig i Ullis säng med min nya leksak Ior.


 

Madde har börjat träna för att åka tjejevasan i februari

Här är hon på träningsdag i Växsjö.


Jag och matte var ute och körde sök istället men naturligtvis glömde vi kameran


    

Efter alla dessa aktiviteter är det mysigt att krypa ner i sängen och ta en blund i väntan på julklapparna.


Hoppas ni har lika kul som jag

kram och tass

legolas 

Presentation



Hej!
Jag är en Lagotto som heter Legolas men jag kallas oftast för Lego.
Jag föddes den 12 april 2009 i Strövelstorp (utanför Ängelholm) hos Pia och Håkan, men bor nu hos mina mattar Madde och Ullis i Lund. Här kan ni följa mig och mina mattar när vi

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards