Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Madde & Ullis - 27 maj 2009 00:49

Idag var andra och sista gången vi var och hälsade på vår lilla älskling, innan det är dax att äntligen få hämta hem det lilla livet!!!!

Nu vet vi till 99% vem av de två grabbarna som kommer att få namnet Legolas "Lego" och vi är såklart helt sålda :o)

Visst ser han redan ut att trivas i Ullis knä!

Ni anar inte hur stora de blivit sen vi såg dem sist! Syns inte lika tydligt på bild som i verkligheten...

Värmen i hjärtat och känslan av total lycka sitter kvar, länge, länge... =)

Ville egentligen ta med honom hem nu med en gång, men vi får stå ut med att vänta i hela 2 veckor och 4 dagar till.... Man blir ju sjuk av all denna längtan... Men den som väntar på något gott...!!!!

Var ju bara tvugna att köra in om hund & katt affären Satchmo's på Gunnesbo i Lund, för att komplettera halsbandet med  en lina i samma färg och en liten bricka med våra mobilnummer på! Så nu har vi ett komplett koppel till vår ögonsten!

kram och god natt på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation



Hej!
Jag är en Lagotto som heter Legolas men jag kallas oftast för Lego.
Jag föddes den 12 april 2009 i Strövelstorp (utanför Ängelholm) hos Pia och Håkan, men bor nu hos mina mattar Madde och Ullis i Lund. Här kan ni följa mig och mina mattar när vi

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards